Hírek
2019. Május 21. 07:16, kedd |
Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay
Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az előadássorozat első állomásán.
Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.
Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka - mondta Németh Anna.
Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak - mondta. Az egységes, "Magyar bor - Személyesen" üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.
Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt "Magyar Bor személyesen" felirattal.
Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.
Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Április 08. 09:02, kedd | Belföld
Egyre többen élnek vissza a NAV nevével
Egyre többen élnek vissza a NAV nevével. A NAV a honlapján nemcsak a legfontosabb információkat teszi közzé, hanem azoknak az sms-eknek, e-maileknek a képét is, amelyekkel a leggyakrabban próbálkoznak a csalók.
2025. Április 08. 07:51, kedd | Belföld
Szlovákia a száj- és körömfájás betegség miatt ideiglenesen felújítja az ellenőrzéseket a magyar és osztrák határon
A haszonállatok egy részét sújtó száj- és körömfájás betegséggel összefüggésben Szlovákia keddtől ideiglenesen felújítja az ellenőrzéseket a magyar és osztrák határon
2025. Április 08. 07:50, kedd | Belföld
Nagy István: nincs újabb kitörés, folytatódik a védekezés a ragadós száj- és körömfájás betegség ellen
Nincs újabb kitörés, folytatódik a védekezés a ragadós száj- és körömfájás betegség ellen - hangsúlyozta Nagy István agrárminiszter az állategészségügyi operatív törzs ülését követő sajtótájékoztatón hétfőn Mosonmagyaróv
2025. Április 07. 07:34, hétfő | Belföld
A hét közepéig maradnak a fagyos hajnalok, majd visszatér a tavaszias idő
A hét közepéig maradnak a fagyos hajnalok az ország egy részén, majd a hét második felében erősödik a nappali felmelegedés és a hét végén ismét 20 Celsius-fok közelében várhatók a maximumok.